Una dintre activitățile esențiale în activitatea de Administrare este întocmirea listelor de plată și distribuția corectă a cheltuielilor Asociației. Pentru a oferi servicii de cea mai înaltă calitate, "eBloc" folosește softul, care asigură o Administrare corectă și eficientă pentru peste 10.000 apartamente.
Modul eficient de organizare al firmei și configurarea pachetului optim de servicii pentru Asociația dumneavoastră asigură cele mai mici prețuri, menținând în același timp calitatea ridicată a serviciilor care ne-a câștigat renumele.
eBloc vă oferă o linie de acces pentru un suport calitativ. Eficientizarea comunicării între locătari și administrator folosind propriul sistem on-line eBloc.md
Fiecare proprietar va avea acces, complet gratuit, la portalul online eBloc.md. Pe lângă faptul că puteți transmite citirea contoarelor sau că puteți obține fișe de apartament din confortul casei dumneavoastră, veți putea monitoriza toate activitățile și cheltuielile Asociației.
Pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, eBloc facilitează plata întreținerii cu cardul, direct în conturile Asociației. Tranzacțiile se desfășoară în siguranță, pe portalul online, astfel încât veți putea achita oricând și de oriunde.
eBloc vă garantează o transparență totală. Prin utilizarea acestui soft orice cheltuială introdusă în listele de plată este imediat semnalată.
Angajații eBloc susțin periodic astfel de examene pentru a vă asigura că serviciile prestate sunt în permanență în conformitate cu legislația în vigoare.
eBloc pune la dispoziția dumneavoastră o gamă extinsă de servicii atât din plan financiar-contabil cât și administrativ, juridic, tehnic și de întreținere. Scopul nostru este acela de a ne scăpa clienții de grijile administrative.
Avantajele angajării "eBloc" înseamnă garanţie, reducere de cheltuieli şi servicii integrate la cheie însemnând: servicii de administrare, contabilitate, sprijin în înfiinţarea de asociaţii, servicii de întreţinere şi intervenţii mici de reparaţii, servicii de curăţenie.
Proprietarii pot alege ce pachet le convine. Costurile sunt diferite, cu cât numărul de apartamente este mai mare, cu atât preţul este mai mic.
O firmă percepe costuri mai mici, findca pentru firmă nu se plătesc dări către stat ca pentru angajaţi.
O firmă este prezentă 12 luni din 12 ale anului pentru a rezolva problemele care apar la o asociaţie pe cand un administrator pleacă în concediu, si dacă are mai multe asociaţii îi este mai greu să plece de urgenţă, dacă este o avarie.
În concluzie firma specializată îi ajută pe proprietari să facă economii substanţiale cu salariile şi cheltuielile gospodăreşti.
De ce să ne alegeţi pe noi? Pentru că ştim care sunt aşteptările clienţilor şi oferim cea mai bună calitate la cele mai competitive preţuri de pe piaţă.
Faptul ca nu facem parte din asociatia de locatari a blocului dvs. ne permite sa actionam in mod imparțial și nu pentru a susține unul dintre “grupurile de interese” existente.
"eBloc" este prezent 12 luni din 12 ale anului pentru a rezolva problemele care apar la o asociație.
"eBloc" pune la dispoziția dumneavoastra o gama extinsa de servicii atat din plan financiar-contabil cat și administrativ, juridic, tehnic și de intreținere. Serviciile sunt prestate prin intermediul unei echipe de profesioniști.
Ne preocupă in mod special oferirea unui serviciu de administrare blocuri eficient și din acest motiv, păstram legătura cu factorii responsabili din municipiul Chișinau dintre care: Primaria Chișinău, birourile DGLCA din toate sectoarele din Chișinău, S.A. Apă-Canal Chișinău, Î.M. Regia Autosalubritate etc.
Ne dorim sa fim un partener de încredere, de aceea, "eBloc" pune accentul pe promptitudine, flexibilitate, implicare și profesionalism.
Prin semnarea unui contract cu noi veți avea garanția că administrarea blocului dvs. se desfășoara în conformitate cu ultimele prevederi legale și orice modificare a legislației va fi pusă în aplicare fără întîrziere, astfel încat asociațiile de proprietari administrate de societatea noastra să nu aiba niciun fel de probleme legale sau fiscale.
Compania noastră a fost fondată pe 5 valori pe care le aplicăm în toate aspectele afacerii noastre.
Orientare către client:
Suntem orientați către clienți și excelăm în toate interacțiunile. Suntem foarte flexibili cu nevoile clientului și dacă apar probleme ne asumăm responsabilitatea și le rezolvăm. Ne preocupăm permanent de perfecționarea profesională și menținerea celui mai înalt nivel de satisfacție al clienților noștri.
Respect:
Ne tratăm personalul cu respect și demnitate și suntem supuși dezvoltării lor personale și profesionale. Recunoaștem că oamenii sunt cea mai de valoare achiziție.
Integritate:
Integritatea pentru noi înseamnă să acționăm după principii etice și morale, atât în munca depusă, cât și în viața noastră de zi cu zi. Relațiile dintre noi se bazează pe corectitudine, sinceritate și încredere. Prin adoptarea unui comportament corect, integru și loial față de toți clienții noștri și față de colegi, reușim să stabilim parteneriate îndelungate și de succes pentru ambele părți.
Devotament:
Ne precupăm permanent de perfecționarea profesională și menținerea celui mai înalt nivel de satisfacție al clienților noștri. Suntem conștienți că în mâinile noastre stă posibilitatea de a schimba în bine viața celor din jurul nostru.
Inovație:
Îmbrățișăm inovația prin serviciile, ideile și abordările noastre. Ne propunem să fim în pas cu tehnologia și să venim în întâmpinarea tuturor nevoilor clienților noștri.